Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy Państwa sklep www.unikatoweprezenty.pl jest czynny?

  2. Z czego wykonana jest księga?

  3. Chcę zamówić u Państwa księgę- unikatowe rękodzieło, proszę o odpowiedź jak tego dokonać?

  4. Czy można zadzwonić, w jakich godzinach?

  5. Czy mogę zamówić bez rejestracji ?

  6. Gdzie znajdę Państwa maila?

  7. Czy mam wpływ na cenę pamiątki?

  8. Czy do księgi ozdobnej, na której nie ma zdjęcia możliwe jest dołączenie mojego zdjęcia?

  9. W jakim formacie ma być zdjęcie?

  1. Chcę zamówić u Was zdobioną księgę ale nie mogę wgrać zdjęcia jak można inaczej Wam przesłać to zdjęcie?

  2. Czy można przesłać własny tekst do tego spersonalizowanego prezentu?

  3. Czy istnieje możliwość wpisania cytatu nad nazwiskami uczniów i w której rubryce mam wpisać imiona i nazwiska uczniów ?

  4. Nie mogę odczytać tekstu z księgi okolicznościowej - jak sprawdzić co tam jest napisane?

  5. Czy możliwe jest by tekst na początku był w języku niemieckim lub angielskim ?

  6. Chce komuś zrobić oryginalny prezent ale nie znalazłem w Państwa ofercie spersonalizowanego rękodzieła na interesującą mnie okazję. Czy mogą Państwo wykonać coś specjalnego wg moich wytycznych?

  7. Czy można zmienić kolor kwiatów ?

  8. Czy kwiaty prawdziwe są trwałe, czy nie opadną?

  9. Co to jest papier ręcznie czerpany ?

  10. Czy możecie zapakować tą ręcznie wykonaną pamiątkę ozdobnie na prezent?

  11. Czy mogłabym złożyć zamówienie a zapłacić przy odbiorze?

  12. W jakim terminie realizowane są zamówienia ?

  13. Jaki jest koszt dostawy na terenie Polski?

  14. Zamówiłem 3 sztuki książek z życzeniami. Czy jest możliwość przysłać wszystkie w jednej paczce za jednorazowym kosztem wysyłki?

  15. Czy jest możliwość wysyłki tego unikatowego prezentu za granice? Jeśli tak, to jaki jest koszt wysyłki?

  16. Czy można zapłacić w innej walucie niż złotówki?

  17. Gdzie „na żywo”, osobiście można zobaczyć wyroby i czy można również od razu zamówić? oraz czy też można odbierać osobiście gotowe rękodzieło ?

  18. Czy można zamówić prezent aby po wykonaniu - spersonalizowaniu przesłać go do wskazanej innej osoby - np Solenizanta w Polsce lub za granice?

  19. Czy dostane paragon, fakturę VAT?

  20. Czy na zakupiony towar udzielana jest gwarancja?

  21. Czy zakupy są bezpieczne ?

Wyjaśnienia szczegółowe

1. Czy Państwa sklep www.unikatoweprezenty.pl jest czynny?

Tak 24 H , 7 dni w tygodniu. Art Hand Studio Artystyczne to 25 lat tradycji .  Sklep jest na bieżąco aktualizowany, dodawane są nowe wzory i produkty. Każdy klient jest informowany na temat kolejnych etapów realizacji jego zamówienia.

2. Z czego wykonana jest księga?

Nasze księgi okolicznościowe wykonujemy na wzór prawdziwych, na stałe otwartych ksiąg. Każdy egzemplarz jest niepowtarzalny, unikatowy, wykonany w całości ręcznie techniką kolażu dekoracji przestrzennej – rękodzieło artystyczne. Najczęściej stosujemy materiały takie jak: papier, karton, kompozycja kwiatowa z kwiatów materiałowych lub prawdziwe róże i rośliny zasuszane, obrzeża malujemy kolorem złotym lub srebrnym, oprawiamy w tkaninę jutową lub eko skórę, strona główna papier klasyczny albo prawdziwy papier ręcznie czerpany w zależności od wybranego wzoru, nadrukujemy również przesłane nam zdjęcie . Stosujemy wiele dodatków florystycznych i Decoupage Wymiary rękodzieła format A4 , grubość w opakowaniu 12 cm.

    3. Chcę zamówić u Państwa księgę- unikatowe rękodzieło, proszę o  odpowiedź jak tego dokonać?

* Zamówienie można złożyć poprzez zakup w sklepie internetowym wypełniając formularz pojawiający się pod zdjęciem produktu

* albo przysyłając maila na adres unikatoweprezenty@gmail.com z danymi- proszę podać: numer wzoru, jaki tekst, dla kogo, od kogo, jakie opcje podnoszące ekskluzywność wyrobu zastosować, dokładny adres i nr telefonu, forma płatności za pobraniem – płatne przy dostawie kurierowi, może być też zapłata przelewem na konto / przedpłata /

* Zamówienie można tez złożyć telefonicznie forma płatności za pobraniem – płatne przy dostawie kurierowi, może być też zapłata przelewem na konto / przedpłata /

4. Czy można zadzwonić, w jakich godzinach?

Tak. Jesteśmy do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu kontakt +48 602 303 145 w godzinach 8- 20 ( jeśli nie odbieramy proszę poczekać – połączenie zostanie przekierowane na inną wolną linie)

5. Czy mogę zamówić bez rejestracji ?

Tak można zamówić bez rejestracji.

6. Gdzie znajdę Państwa maila?

Nasz mail unikatoweprezenty@gmail.com oraz inne kontakty znajdują się w zakładce kontakt – lewy górny róg strony www.

7. Czy mam wpływ na cenę pamiątki?

Tak, Klient ma wpływ na cenę poprzez możliwość wyboru rodzaju elementów składowych księgi: rodzaj oprawy, papieru, kwiatów, opakowania... Wielu klientów wybiera wersje wzbogacone o dodatkowe opcje podnoszące ekskluzywność wyrobu gdyż rzeczywiście rękodzieło wygląda wtedy imponująco.

8. Czy do księgi ozdobnej, na której nie ma zdjęcia możliwe jest dołączenie mojego zdjęcia?

Zdjęcie może być dodane do każdej księgi – w tym celu możemy zmodyfikować tekst przystosowując go do nowego układu, zastąpić grafikę lub ozdobny napis zdjęciem albo dostosować kompozycje kwiatową.

9. W jakim formacie ma być zdjęcie?

Zdjęcie powinno być w formacie JPG.

10. Chcę zamówić u Was zdobioną księgę ale nie mogę wgrać zdjęcia jak można inaczej Wam przesłać to zdjęcie?

Proszę przesłać zdjęcie mailem na adres unikatoweprezenty@gmail.com z informacją na jakie imię i nazwisko jest złożone zamówienie w sklepi internetowym.

11. Czy można przesłać własny tekst do tego spersonalizowanego prezentu?

Tak, można przesłać własny tekst, proszę go wpisać w pole tekstowe w formularzu.

12. Czy istnieje możliwość wpisania cytatu nad nazwiskami uczniów i w której rubryce mam wpisać imiona i nazwiska uczniów?

Jest możliwość dopisania cytatu. Listę uczniów proszę wpisać w pole tekstowe w formularzu zamówienia lub podać przez e mail.

13. Nie mogę odczytać tekstu z księgi okolicznościowej - jak sprawdzić co tam jest napisane?

Teksty z każdej pamiątki oraz dodatkowe teksty do wyboru dostępne są w plikach tekstowych w zakładce znajdującej się pod zdjęciem pamiątki „TEKSTY ŻYCZEŃ DO POBRANIA” . Na życzenie możemy wysłać kilka przykładowych życzeń.

14. Czy możliwe jest by tekst na początku był w języku niemieckim lub angielskim ?

Tak, możemy nadrukować tekst w języku obcym otrzymany od klienta.

( tekstów nie tłumaczymy )

15. Chce komuś zrobić oryginalny prezent ale nie znalazłem w Państwa ofercie spersonalizowanego rękodzieła na interesującą mnie okazję. Czy mogą Państwo wykonać coś specjalnego wg moich wytycznych?

Oczywiście tak, proszę tylko wybrać wzór strojenia z księgi okolicznościowej na dowolną okazję i dosłać nam dane do realizacji – dla kogo, od kogo, jaki tekst. W razie potrzeby chętnie pomożemy w doborze odpowiedniej dedykacji.

16. Czy można zmienić kolor kwiatów ?

Tak można zmienić kolor kwiatów, posiadamy bogate zaplecze kwiatów w wielu kolorach i odcieniach .

17. Czy kwiaty prawdziwe są trwałe, czy nie opadną?

Kompozycje z prawdziwych kwiatów- róż i roślin są odpowiednio zasuszone i zalakierowane. Korzystamy z XIX wiecznych receptur traktowania i przechowywania roślin i ziół co zapewnia doskonałą trwałość - żywotność i odpowiednią sztywność oraz nadaje kompozycji z prawdziwych kwiatów, roślin zasuszanych niepowtarzalnego charakteru piękna natury.

18. Co to jest papier ręcznie czerpany ?

Papier ręcznie czerpany jest wytwarzany według starych receptur pochodzących z XIX w. Gramatura 180g/m2.Charakterystyczną cechą tych papierów są postrzępione brzegi /brody/,co można osiągnąć wyłącznie przy ręcznym czerpaniu papieru. Dzięki zachowaniu rezerwy zasadowej (pH 8) papier ma znacznie przedłużoną żywotność. Wykorzystanie tego papieru jako główna strona w naszej księdze wpływa na lepszy wygląd i prezencje księgi.

19. Czy możecie zapakować tą ręcznie wykonaną pamiątkę ozdobnie na prezent?

Tak, za niewielką opłatą zapakujemy pamiątkę w elegancki ozdobny papier prezentowy ze wstążeczką.

20. Czy mogłabym złożyć zamówienie a zapłacić przy odbiorze?

Tak - można zapłacić przy odbiorze albo osobiście u nas w pracowni w Zielonkach albo przy odbiorze paczki u kuriera.

21. W jakim terminie realizowane są zamówienia ?

Standardowy czas realizacji wynosi 5 dni roboczych + czas dostawy,

Ekspresowy czas realizacji - 48 godzin ( dni robocze ) + czas dostawy- jeśli ma być zastosowany proszę koniecznie zaznaczyć tą opcję w formularzu lub w treści zamówienia mailowego.

22. Jaki jest koszt dostawy na terenie Polski?

Koszt dostawy przy płatności przelewem wynosi 15 zł a przy płatności przy odbiorze paczki od kuriera przy dostawie 17 zł.

23. Zamówiłem 3 sztuki książek z życzeniami. Czy jest możliwość przysłać wszystkie w jednej paczce za jednorazowym kosztem wysyłki?

Tak, na terenie Polski dla paczek zawierających do 12 ksiąg okolicznościowych obowiązuje jeden koszt wysyłki. Jedynie przy wysyłce za granicę koszt się zmienia w zależności od kraju docelowego i wagi paczki.

24. Czy jest możliwość wysyłki tego unikatowego prezentu za granice? Jeśli tak, to jaki jest koszt wysyłki?

Wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskich oraz do większości pozostałych krajów na świecie. Koszt wysyłki zależy od kraju i wagi - wysyłka paczki o wadze do 2 kg do krajów Unii Europejskiej kosztuje 98 zł. O cenę do pozostałych krajów proszę nas zapytać.

25. Czy można zapłacić w innej walucie niż złotówki?

               Tak

26. Gdzie „na żywo”, osobiście można zobaczyć wyroby i czy można również od razu zamówić? oraz czy też można odbierać osobiście gotowe rękodzieło ?

W celu zobaczenia naszych produktów w realu jak również zamówienia osobistego lub odbioru gotowego rękodzieła zapraszamy do naszej pracowni artystycznej- wzorcowni : pn-pt 8-18 , sob. 11-13 ul. Krakowskie Przedmieście 164, 32-087 Zielonki k/Krakowa.

27. Czy można zamówić prezent aby po wykonaniu - spersonalizowaniu przesłać go do wskazanej innej osoby - np Solenizanta w Polsce lub za granice

Tak - przed wysłaniem wskazanej osobie możemy zrobić foto gotowego prezentu i wysłać na e maila osobie zamawiającej

28. Czy dostane paragon, fakturę VAT?

Tak do każdego rękodzieła jest dołączony paragon z kasy fiskalnej

albo jeżeli mamy dane do faktury to załączymy fakturę VAT

29. Czy na zakupiony towar udzielana jest gwarancja

Tak na nasze wyroby udzielamy gwarancji producenta - jeżeli wystąpi błąd np. literówka z naszej strony - wykonamy gratis niezwłocznie drugi taki sam wyrób i wyślemy na nasz koszt . Podobnie jak paczka zostanie uszkodzona w transporcie przez kuriera - proszę wtedy spisać protokół szkodowy z kurierem

30. Czy zakupy są bezpieczne ?

Proszę się nie obawiać - Państwa dane są bezpieczne . Płatności są szyfrowane nowoczesnymi algorytmami SSL

31. W razie jakiegokolwiek problemu czy jakiejś

niejasności proszę śmiało dzwonić - czekamy by służyć

państwu pomocą i wsparciem

7dni / 8-20 / tel.602 303 145




Accept

Używamy cookies (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to) więcej